پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: موج ششم کرونا با کمترین عوارض مدیریت شد

  • کد خبر: ۱۰۲۱۳۶
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
استاندار خراسان رضوی: موج ششم کرونا با کمترین عوارض مدیریت شد
یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به مدیریت مناسب موج ششم کرونا بیان کرد: موج ششم کرونا با کمترین عوارض مدیریت شد و امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که در آینده عوارض آن را کاهش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه همه اقدامات پیشگیری و کنترلی باید حول محور استاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان باشد، گفت: در بحث کنترل بیماری کرونا نباید تعدد نظارت داشته باشیم و همه اقدامات پیشگیری و کنترلی باید حول محور ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام پذیرد و در این بین مسئولان مربوط با دبیرخانه ستاد هماهنگ باشند تا از تعدد نظارت جلوگیری شود.

یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به مدیریت مناسب موج ششم کرونا بیان کرد: موج ششم کرونا با کمترین عوارض مدیریت شد و امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که در آینده عوارض آن را کاهش دهیم.

وی در ادامه و با بیان اینکه همه بخش‌های ستاد برای تعطیلات نوروزی باید آماده باشند، تصریح کرد: امسال ممنوعیت و محدودیتی برای زائران وجود ندارد، اما رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ملاحظات مانند واکسیناسیون باید مدنظر باشد. همچنین کنترل‌ها و نظارت‌ها به خصوص در اقامتگاه‌ها و مراکز زائرپذیر گسترده‌تر اعمال شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای سال جدید و تقویم تحصیلی آینده، همه مراکز آموزشی به برگزاری کلاس‌های حضوری ملزم هستند و غیر از این تخلف محسوب می‌شود.

کاهش ۵۰ درصدی بیماران سرپایی کرونا

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کاهش ۵۳ درصدی تعداد بیماران سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان‌ها در ۱۰ روز گذشته بیش از یک هزار نفر بود که اکنون به ۴۹۸ نفر رسیده است.

محمد پهلوان کاشی ادامه داد: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان خراسان رضوی نیز کاهشی ۵۲ درصدی نسبت به ۱۰ روز گذشته داشته است و اکنون ۵۴۳ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۴۴۶ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

ضمن اینکه دیروز ۱۴۵ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد ۱۰۱ نفر به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->